آیا تا بحال به تعمیر داکت اسپیلت نیاز پیدا کرده اید؟
نوشته شده توسط : مدیر

تعمیر داکت اسپیلت با دقت به موقعیت آب و هوایی و جغرافیایی , در محدوده هنگامی از سال با تقاضای بسیاز متعددی مواجه میشود که به دلیل نیاز شدید به تعمیرات داکت اسپیلت , بعضی اوقات از روی جبر از اشخاص بی تخصص جهت تعمیرات مستعمل و علاوه بر حل نشدن نقص‌ , مصرف کننده متحمل هزینه و وقت مضاعف مشود . سرویسکار داکت اسپلیت

1 . انجام خدمت به موقع و عملیات پیشگیرانه ( خدمت داکت اسپیلت )

2 . عیب یابی تخصصی و برطرف کردن عیب ( به وسیله تعمیر کاران کارشناس و ماهر )

 انجام سرویس به موقع و عملیات پیشگیرانه ( سرویس داکت اسپیلت )

بخاطر این‌که داکت اسپیلت در محیط خارج و در معرض گرد و خاک و آلودگی هوا قراردارد به مرور زمان منافذ هوا گرفته و آلوده شده و باعث کاهش بازده داکت اسپیلت و ارتقا مصرف برق آن میشود لذا جهت پرهیز از ارتقاء مصرف برق و جراحت دیدن دستگاه , خوب تر است اولِ فصل گرما خدمت سالیانه صورت گیرد . کمپانی آریا تهویه آموزشهای موردنیاز جهت خدمت سالیانه داکت اسپیلت را بصورت بدون‌پول در وب سایت خویش قرار داده است که شما عزیزان متشخص می‌توانید با مراجعه بدین آموزشها , خدمت سالیانه دستگاه داکت اسپیلت را انجام دهید . درصورتیکه به هر عاملی قدرتمند به انجام این کار نیستید می توانید با کمپانی آریا تهویه تماس گرفته تا تعمیرکاران و سرویسکاران کارشناس داکت اسپیلت , این کار را برای در اسرع وقت انجام دهند . اعتنا داشته باشید خدمت سالیانه داکت اسپیلت امری واجب بوده و سبب ساز خودداری از مصرف بیش تر از حد برق و هم فساد زود هنگام میشود .

عیب یابی تخصصی و برطرف کردن عیب ( توسط تعمیر کاران متخصص و حرفه ای )

یک کدام از مهم ترین فرآیند تعمیر یک داکت اسپیلت عیب یابی و تشخیص صحیح عیب هست که فارغ از داشتن ابزارالات منحصربه‌فرد و تخصص و تجربه کافی , نمی توان عیب دستگاه را بدرستی تشخیص بخشید بعداز این که عیب دستگاه تشخیص داده شد اقدامات واجب نسبت به تعمیر دستگاه انجام می‌گیرد . در‌صورتی‌که تراز گذشته ( تشخیص عیب ) به صحت صورت نگیرد زمان صرف شده برای تعمیر دستگاه بیهوده خواهد بود .

 لزوم سرویس سالیانه داکت اسپیلت در فصل گرما

دوستان می بایست اعتنا داشته باشند دستگاه های داکت اسپیلت در مارکها , کیفیت و کشورهای مختلفی ایجاد می‌شوند اما به دلیل کارکرد مداوم , همگی آنان سوای استثنا نیاز به خدمت دارا‌هستند تا در فصل گرما مبتلا فساد بی موقع و ارتقا مصرف برق نشوند . کارشناسان مجموعه مهندسی آریا تهویه آموزشهای اضطراری جهت خدمت سالیانه داکت اسپیلت را در‌این وب سایت قرار داده اند که شما می‌توانید با استعمال از آموزشهای مطرح شده دستگاه داکت اسپیلت را خدمت سالیانه نمائید . 

 سرویس داکت اسپیلت و تعمیر داکت اسپلیت

داکت اسپلیت چیست؟

دستگاه های داکت اسپیلت برای گرمایش و سرمایش واحد مسکونی و یا این که اداری - تجاری کاربرد دارا‌هستند بدبن مضمون‌ که به جای استعمال از رادیاتور و کولر گازی , همگی آن ها در یک سیستم انباشته شده و هوای گرم و سرد واحد را تامین می‌نمایند . سیستم سرمایش دستگاه داکت اسپیلت همانند کولر گازی کار می‌نماید و نسبتاً مصرف برق بالایی دارااست چون درصورتی که بخواهیم صرفا یک اتاق را خنک کنیم گشوده بدون چاره هستیم کل دستگاه را روشن کرده و کلیه واحد خنک شود البته سیستم گرمایش داکت اسپیلت بوسیله آب گرم موتورخانه و یا این که پکیج کار می‌کند و مصرف برق خیلی پایینی داراست یعنی در فصل‌زمستان جهت گرمایش محیط , مصرف برق ناچیزی داراست .

 ایا دستگاه داکت اسپیلت نیاز به سرویس سالیانه دارد؟

داکت اسپلیت ها نیز نظیر دستگاه های کولر گازی به دلیل آلوده شدن کویل آبگرم و اوپراتور و هم کم شدن گاز سالانه می بایست بازدید و خدمت شوند . خدمت داکت اسپلیت ها بصورت سالیانه سبب ساز پرهیز از حاد شدن داکت اسپلیت شده , مصرف برق تا 30 درصد کم شده و سوز‌و‌سرما دهی داکت اسپلیت دوچندان میشود .

 در‌این نصیب می خواهیم درباره ی در دست گرفتن دیواری داکت اسپیلت مطالب و آموزشهایی سرویس شما پهنا کنیم . ایجاد کنندگان دستگاه داکت اسپیلت تجهیزات متنوعی روی دستگاه گذارده اند که هریک از آن‌ها به نوبت خویش کاربردهایی برای ما دارا هستند و استعمال به موقع از این تجهیزات خالی از لطف نیست البته دیده می شود خیلی از مردمان از طرز به کار گیری این آپشنها و در اختیار گرفتن دیواری داکت اسپیلت داده ها کافی ندارند و نمیتوانند از تمام تجهیزات دستگاه داکت اسپیلت سود اضطراری را ببرند لذا آموزشهایی درین وبسایت برای شما دوستان خوب نهاده ایم که امید واریم مورد پسند شما دوستان خوب قرار بگیرد .

 در‌این پیج می خواهیم صرفا راجع‌به در اختیار گرفتن مشاهده شده در صدر توضیح بدهیم ولی ضروری بذکر است نسبتاً مکانیزم فعالیت تمامی کنترلها نظیر نیز بوده و تفاوت چندانی با نیز ندارند .

 1 - کلید روشن و خاموش کردن داکت اسپیلت . به‌این صورت که با یک توشه فشرن دکمه , دستگاه روشن میشود و با فشار دادن دوباره به عبارتی دکمه , دستگاه داکت اسپیلت خاموش خواهد شد .

2 - کلیدهای تهیه و تنظیم دمای داکت اسپلیت هستند و در موقعیت سرمایش در هر رتبه ای که تهیه و تنظیم شوند کندانسور دستگاه داکت اسپیلت پس از این که محیط را به آن دما رساند خود کار کرده و خاموش میشود حتمی بذکر است موقعی که کندانسور ( نصیب بیروبی دستگاه ) خاموش میشود واحد داخلی دستگاه روشن بوده و به کار خویش ادامه می‌دهد واحد داخلی به هیچ وجه خود کار نخواهد کرد و این کمپرسور است که خاموش میشود .

3 - کلید مد می باشد که با این کلید میتوان حالات داکت اسپیلت را بده بستان و گزینش نمود . کلید Mode به ما اذن می‌دهد تا بتوانیم شرایط گرمایش و سرمایش داکت اسپیلت را انتخاب کنیم به دنبال به تشریح بدون نقص این کلید می‌پردازیم .

COOL شرایط سرمایش است که با عکس برف معلوم میشود از این در تابستان به کارگیری میشود تا داکت اسپیلت در وضعیت سرمایش تهیه شود .

Heat وضعیت گرمایش می باشد که با عکس آفتاب نمایش داده می شود از این وضعیت در فصل‌زمستان استعمال میشود تا داکت اسپیلت در شرایط گرمایش قرار بگیرد .





:: برچسب‌ها: سرویسکار , داکت اسپلیت , سرویس داکت اسپلیت ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 اسفند 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: